Sessiz Aforizmalar


"Sen
Aşkı bilmeyenlerin diline çevrilmesi
İmkansız bir şiir gibisin"


"Ben yeşili gözlerinde
Mutluluğu gülüşünde sevdim"


"Yeşil asla yaşlanmaz" 


"Sevmek basit bir eylem 
Asıl zor olan 
Ellerinin izinde büyümek"


''Ne yazık ki anladığımda
Hayatı ve seni
Bir eksiklik başlatıldı
Sen tarafından 
Sana yaşanan''


''Kaç hatırayı feda ettim bilemezsin
Bir geceyi daha atlatmak için''


"Sen dünyanın sonuna yaklaşırken
Yaratılmış son mucizesin
Eşsiz ve muhteşemsin" 


"Günlerden 21 Haziran
Ne hatırlıyorsan benim için bir mutluluk
Kalbinde olmasam da, aklında yer etmek
Gülüşünden azda olsa paylaşmak demek"


"Ölüyorum sensizlikten
Ölüyorum sessizce
Haberin yok"


"Ve sen benim en son çaresizliğimsin
Ölümden öte
Hayattan önce
Ve bir mucizeden daha fazla"


"Umudu bu dünyada yaşatan
Güzeliği yeniden anlamlandıran sen
Sen binlerce cennete bedelsin"


"Gel, ne varsa hüznünden paylaşalım
Gel, ne gizlediysen kalbine onu arayalım
Gel, ne kaldıysa hayallerinde onu yaşayalım" 


"Neslimin gördüğü, tanrının yarattığı
Bütün bu doğanın esinlendiği
Bütün şairlerin ilham diye aradığı
Tek bir kişi var, hepsinin nedeni o"


"Bu sevginin bir karşılığı 
Bu sevginin bir bedeli olmalı
Ne yazık yalnızlık ve sensizlik
Diye karşılık buldu bu istek"


"Bensiz her gülüşün
Ömrümden biraz daha götürüyor
Halbuki o gülüş ölümsüzlük demekti bir zamanlar"


"Artık şiirlerin hiçbir işe yaramadığından eminim
Şiir sadece acıları artırmak için kullanılan bir şey
Bende de fazlasıyla acı ve şiir var"


"Kayıp gidiyor her şey ellerimden
Tutamıyorum seni ve hayallerimi
Unut seni sevdiğimi
Özür dilerim bunlar hep seni sevdiğimden" 


"Mutlu olmak
Beklentileri azaltma sanatıdır"


''Hiç bir hayat ölümden kurtulamadı
Hiç bir hayat ölümü düşünmeden yaşamadı
Ve hiç bir hayat senin gibi ölümü hafifletmedi''


"Bir günüm sensen diğerinde de ol
Yoruldum tek günlük mutluluklardan
Yoruldum sensiz geçen sabahlardan"


"O kadın benim kahramanım
O benim en sevdiğim renk
Sevgi kitaplarında eşsiz ve tek"


"Tanrı seni bu dünyaya göndererek
Bir şey kastetmiş olmalı
Sanırım bunu da benim anlatmamı istedi"


"Bir sabah elbet güneş avuçlarından doğacak
Bir sabah elbet yanımda bahar açacaksın"


''Onun yaşadığı bir saniyeye bile denk gelmiş olmak
Bir kez bile olsa ellerine dokunmak
Ve gözlerinin içine 3 saniye bakmak
Bunlar bu yüzyılın mucizeleri''


''Bir zaferin yarım kalışı
Sonsuz bir isyanın ilk sabahı
Ne unutulacak kadar eski
Ne de benim diyecek kadar sürekli''


''Gri çiçeklerden beri
Aşkın öldüğü kanaatindeyim
Sevgilerin sözsüzünü
Sevdaların sessizini buldular''


''En basit hali seni anlatmanın
Birçok kaygı ve gürültü içerisinde
Huzur bulmak gözlerinin bir saniyesinde
Aldığım nefesi bölüşmek seninle
Bir adım yanında yürümek
İsteklerle dolu kalbime sahip çıkmak''


"Sabahın ilk saatinde
Belki de gecenin son karanlığında
Aniden ve sessizce aklıma geleceksin
Bir ufak gülümseme borcunu ödeyeceksin"


"İki yüreğin toplamının ağır geldiği
İki güzel kişiydik"


"İntihar etmek büyük bir başarısızlıktır"


"Ne söylesem sen
Nereden başlasam güne
Ne zaman gülsem
Yada aksi bir eylemde
Hatırlasam seni
Yalvarırım öylece
Seni sevmek bitmesin diye"


"Bir rüzgar örter şimdi üzerimi
Karanlığa dalıp giderim
Rüyalarda hala bir seni severim
Gerçek yada yalan bir ben bilirim"


''Dilimde kalan acıdan ayırarak
En cumartesi sözleri
Bir bir gözlerine okumak var
Unutup yaşanmış 28'liği''


''Gülsem anlar mısın sesimden
Sarılsam sayabilir misin
Sensiz geçen günlerimi''


''Sen güldün mü
Bir kelime gelip konardı omzuma
Tarifi zor, seni andırır
Gülüşünün sonunda
İçim üşürdü''


"Bir gün bir cümlede
Sen de bana rastlarsın
Tekrarlarken o bahar aleminde
İncecik bir gölge ederim
Kördüğüm olmuş gönlünde"


"Sen eksiklik kelimesine üstün geliyorsun
Sen bu hayatı hem yaşanır
Hem zindan ediyorsun"


"Ben bir tutsağım
Mutlak yalnızlığa dahil
Hayatın ve senin dışında
Ancak mutlak yalnızlığa dahil"


"Bir gün daha olsam yanında
Bir gün daha 
Sevmek seni gözlerinin karşısında
Son bir kez daha sarılsam sana
Yokluğunla ağrıyan bu sensizliğe
Bir çere bul yeşil sözlerinle
Gel yada öldür kendini benimle"


"Sen düşlerde sevmek için fazla güzel
Sen sensiz bir aşk için fazla yeşilsin"


"Bensizliği yaşayabilirsin ama sensizliği bilemezsin

Kelimelerine ihtiyacım yok ama son bir kez gülebilirsin"


"Neden böyleyim tanrım
Beni neden böyle yarattın
Yalvarıyorum kurtar beni benden
Doydum artık yalnızlıklara, karanlıklara
Başaramadığım hayallere" 
 
 
''Değiştir zamanı ve
Yaşanır kıl bu kainatı
Ne varsa sende
Ne varsa günü uzatan yüzünde
Canım güldü
Bu da hatıramda kalan
En güzel gündü''


"Son isteğim, bir rüzgar asmak
Islak bir cumartesi yaşamak
Dokunmak ona ve kalbimi hissetmek yıllar sonra
Acılarımı unutmak istiyorum
Boynunun ilk çizgisinin mevsiminde" 
 
 
''Bir kadının en çok boynuna şiir yazılmalı
Kadın kendini boynundan tanıtır
Ve ben oradan okurum
Bütün hikayesini''


"Seni unutursam öldür beni
Yaşamaktan vazgeçmişim demektir
Seni unutursam gül halime
Kandırmayı başarmışımdır kendimi
Ve eğer seni unutursam son kez bak bana
Ölmeden mutluluk, ölmeden güzellikle dolsun
Gözlerim, nefesim, memleketim, hasretim"


"Giderken sen, izliyorum şimdi seni
Saçlarınla kavgan ne güzel
Sen ne kadar güzelsin
Gözlerin zaten benim biliyorsun
Biliyorsun ve bilerek yapıyorsun bunu"


"Seni unutmak için sana ihtiyacım var
Seni sevmek için değil" 


"Mutluluk için yaratılmış gülüşün
Başkalarının yüzünde parlayacak
Anlatılması yasak olmalı
Böyle bir acıyı"


"Bahar yaklaşırken günlerime
Seni andıran bir çiçek alacağım
Penceremin en güzel yerine yerleşecek
Sen gelene kadar büyüyecek
Kırmızıları kırmızı, mavileri mavi
Sevgileri benim güzelliği senin gibi" 


"Son bir şarkı daha söylüyorum
Şu gecenin koynuna
Aklıma geliyor boynunun solu
Hayattaki tek mutluluk yolu
Kitaplara bir yenisi
Bitmeyen bir şair sevgisi"


"Sen bu gözlerin görebileceği
En güzel şeysin
Daha fazlası imkansız"


"Gözlerinin yeşil ışığının altında
Ellerinin dansına eşlik etmeyi
Kırık kalbimi hayata döndüren sarılmalarını
Özledim sana dair ne varsa aklımda
Ne yaşandıysa daha fazlası lazım
Ne kadar sevdiysem sen daha fazlasına layıksın"


"Bu memleket beni yoruyor

Bu hasret beni sıla kılıyor

Ölmem için yetecek

Tek bir kırgın sözün

İdamlar alacak beni baharda

Ellerin götürecek o ince sarıya

Gözlerinin neresinde kaldım

Göremiyorum"


"Her güzelliğin bir kusuru vardır

Ben en çok o kusurunu sevdim"


"Aklımda yaşanılası bir yarın hayali

Çözmem gereken bir sıla meselesi"


"Sen sevgilerin yeni mevsimi

Sen aşk şarkılarının

İncitilmemiş tek kelimesi

Sen yıllar sonra da hatırlayacağım

Ve her hatırlayışımda

Tekrar tekrar aşık olacağım kadın"


"Senin ilk sevdiğin bendim

Bu da bana bir ömür mutluluk olur

Ne zaman ölecek olsam

Bunu hatırlar kendimi bir gün daha yaşatır

Bir günü daha seni beklemeye adarım" 


"Sonsuz bir sessizliğe düşsün bu dünya

Eğer gün başlamıyorsa sesinden

Güneş saçlarına değmeden doğuyorsa eğer

Yerle bir olsun rengi ve neşesi

İnanmasın hiçbir dine

Bu içimdeki sen inancına tapmayanlar"



"Binlerce şiirin içinde

Arıyorum en güzelini senin için yazılmış

Bulamıyorum, çabalıyorum, bulamıyorum

Sonra anlıyorum en güzel şiir ismin

En güzel yalnızlık sensin

Yalnızlık güzel

Sen çok güzelsin"


"Sen yokken bile benimsin

Gözlerin benim, ellerin benim

Boynun da olmak isterdi bilirim

Aynalara bak, söyle

Görmüyor musun beni

Bu aramızdaki incecik

Ama asla bitmeyecek bağı görmüyor musun?"



"Çiçeklere de öğrettin artık hasretleri sen

Azalırken bir hayat alacağım var senden

Loş bir ışığın altında bekliyorum


Senin bana bir mutluluk borcun var

Seviyorsan ıslık çal"



"O aşkı bilmeyenlerin diline çevrilmesi
İmkansız bir şiir gibidir
Onu sevmek bir seçenek değil
Bir yaşam biçimidir
Ben şimdi vazgeçsem yaşamımdan
Cehennem yeşile boyanır
Tutsam nefesimi onu unutana kadar
İlk söyleceğim kelime yine sıladır" 



"Bir çentik daha acılar duvarına
Yıkılmasın diye üzerime
Yada boyanmasın diye yeşile
Yaslanır dururum bütün dünyayı taşır gibi sırtımda
Bir esinti hayatı kaldı bu duvarın
Yaklaşırken o mevsim, o gün, o saat
Dilimde bir türkü bilmediğim bir dilde
Binlerce farklı söyleyişle
Baharda senin uğruna ölmek ne güzel der gibi"


"Ben seni sevmemeye çalışırken bile seviyorum
İçimde her gün gerçekleşen ölümlere
Parmaklarımdaki sen eksikliğine
Gözlerimdeki yeşil hasretine
Ve kalbimdeki sılaya dur diyemiyorum
Belki sesini duysam gülerim yada ölürüm
Dokunsan bana korkarak
Baksan yaşanılası bir tesadüfte
Adımı hecelesen bir nefeste
Aklında bir an yer etsem
Hiç olmadık bir zamanda
Gülerim yada ölürüm
Gülemeleri ve ölümleri unutmak istiyorum
Seni değil"


"Binlerce şarkı içinden seçeceğim birini
Mutluluğu senin, hüzünleri benim olan bu şehirde
Sürekli söylenecek ama yalnız biz duyacağız
Elbet bir gün buluşacağız"


"Ben şimdi düşündükçe güzelliklerini
İçimde bir sıkıntı ağrıtır kendini
İlk heveslerim gelir aklıma
Sakınmıyorum kimi zaman
Senden kendimi "


"Ella dünyanın en güzel hasretinin
İlk çizgisi
Ömrümün ilk baharı
Ve son ayrılık rüzgarı
Buluşunca yıllar sonra
Kendi adınla seslen bana
Ella"


"Öğrendim artık özlemek kelimesini
Tanımadığı kişiyi özleyemez insan derdin
Tanıyor muyum artık
Özleyebilir miyim şimdi seni?
Senin olmadığın
Benim olduğum her yerde"


"Unutma seni sevmek bir tercih değil
Seni sevmek hayatta ve sonrasında
Var olmak demek"


"Fikrimin inceliklerinde
Dilimin en görkemli kelimelerinde
Kalbimin değiştirilemez o yerinde
Hep sen olacaksın
Sen hep bir mucize, bir günah olarak kalacaksın"


"Giyemeden lacivert gömleğimi
Yazamadan en güzel şiirimi
Ve gülemeden hüzünlerden uzak
Ölüyorum ve işe bak ki yakışıyor bu bana"


"O ses o alaycıkuş çağırıyor yine beni
Yine kanıyorum kandırıyorum kendimi
Bin defa aynı yolda aynı yerde bile bile
Seni seviyorum 
Ve öldürüyorum aşka dair bildiklerimi"


"Sen en güzel olmazısın bu ömrün
Ben gözyaşında saklıyım
Bir gün özlersen beni
Belki özgür kalırım
Ben gözyaşında saklıyım
Bir gün tesadüfen seversen beni
Belki özgür kalırım" 

Yorum Gönder

0 Yorumlar